Послуги університету



Оцінка привабливості міст: геомаркетинговий підхід для бізнесу та території


Резюме:  У дослідженні буде відображено: • як оцінити «привабливість» окремих міст для різних видів господарської діяльності; • як здійснити порівняльну оцінку з урахуванням різних умов і факторів (з розрахунком спеціальних індексів і показників); • як підвищити «привабливість» території.

Опис:  У дослідженні буде відображено: • як оцінити «привабливість» окремих міст для різних видів господарської діяльності; • як здійснити порівняльну оцінку з урахуванням різних умов і факторів (з розрахунком спеціальних індексів і показників); • як підвищити «привабливість» території. Авторська розробка.

Переваги та інновації:  Використання методики та розробок дозволить: • вдосконалити просторове розміщення об’єктів з різних сфер та видів діяльності, зробити його більш ефективним, враховуючи особливості та специфіку того чи іншого міста; • обрати найбільш вдалий варіант розміщення для того чи іншого виду об’єктів з низки можливих; • сприятиме формуванню та посиленню мультиплікативного ефекту в розвитку окремих галузей та територій.

Стадія готовності:  Пропозиція в стадії розробки

Коментарі стану прав інтелектуальної власності:  Авторська розробка.

Опис шуканого партнера:  Тип шуканого партнера: бізнес-структури, асоціації виробників, громадські організації.

Мова спілкування:  English / Русский язык / Українська мова

Пропозиція (файл PDF):  Завантажити



	

Завантажити пропозицію on-line.





← Повернення до списку

Вгору