Наукові публікації університету

Віртуальна дипломатія як складова формування державного бренду «Україна»


ID: 106802
Кількість показів: 39
дата змінення: 01.12.2014 15:45:19
Ким змінено (ім'я): (imv11) Іван Ощипок
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  7
Рік видання:  2008
Звітний рік:  2008
Видання:  Актуальні проблеми міжнародних відносин: Збірник наукових праць. - К.: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут міжнародних відносин.
Том:  79
Номери сторінок:  23-29
Галузь науки:  Соціальні науки, інші
Автори,співробітники Університету:  Піпченко Наталія Олександрівна
Кафедра / Відділ:  Міжнародної інформації
№ теми: 
Ключові слова:  Віртуальна дипломатія як складова формування державного бренду «Україна»
Інститут/Факультет:  Інститут міжнародних відносин

Повернення до списку

Вгору