Наукові публікації університету

Кольорові революції" як елемент брендінгової стратегії країни


ID: 106810
Кількість показів: 39
дата змінення: 01.12.2014 16:25:54
Ким змінено (ім'я): (imv11) Іван Ощипок
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  4
Рік видання:  2008
Звітний рік:  2008
Видання:  Актуальні проблеми міжнародних відносин: Збірник наукових праць. - К.: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут міжнародних відносин.
Том:  79
Номери сторінок:  46-49
Галузь науки:  Соціальні науки, інші
Автори,співробітники Університету:  Бєлоусова Наталія Борисівна
Кафедра / Відділ:  Міжнародної інформації
№ теми: 
Ключові слова:  Кольорові революції" як елемент брендінгової стратегії країни
Інститут/Факультет:  Інститут міжнародних відносин

Повернення до списку

Вгору