Наукові публікації університету

Брендинг в контексте поиска оптимального исследовательского подхода


ID: 108511
Кількість показів: 31
дата змінення: 25.11.2014 19:32:41
Ким змінено (ім'я): (admin) Адміністратор НДЧ
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Тези
Кількість сторінок:  4
Рік видання:  2014
Звітний рік:  2014
Видання:  Стратегические коммуникации в бизнесе и политике: материалы международной научной конференции 23 апреля 2014 г., г. Санкт-Петербург
Номери сторінок:  24-27
Галузь науки:  Соціальні науки, інші
Автори,співробітники Університету:  Багаєва Тетяна Леонідівна
Кафедра / Відділ:  Галузевої соціології
№ теми: 
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  http://jf.spbu.ru/upload/files/file_1398097261_5081.pdf
Ключові слова:  Концептуальна модель брендингу, нелінійне управління, мета-система брендингу
Інститут/Факультет:  Факультет соціології

Повернення до списку

Вгору