Наукові публікації університету

Дослідження ефективності реклами


ID: 118419
Кількість показів: 176
дата змінення: 25.11.2014 19:55:27
Ким змінено (ім'я): (admin) Адміністратор НДЧ
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  16
Рік видання:  2013
Звітний рік:  2014
Видання:  Українське журналістикознавство: термінологія, методологія і стандарти : збірник наукових праць
Номери сторінок:  221-237
Галузь науки:  Соціальні науки, інші
Автори,співробітники Університету:  Різун Володимир Володимирович / Шмига Юлія Іванівна / Скотникова Тетяна Володимирівна
Кафедра / Відділ:  НДЧ / Реклами та зв’язків з громадськістю / Соціальних комунікацій
№ теми: 
Інститут/Факультет:  Інститут журналістики

Повернення до списку

Вгору