Наукові публікації університету

Основні різновиди дизайн-ефекту, які виникають у соціальних дослідженнях в Україні


ID: 120959
Кількість показів: 75
дата змінення: 20.05.2015 11:11:05
Ким змінено (ім'я): (psycholog1) Оксана Пігіда
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Тези
Кількість сторінок:  4
Рік видання:  2014
Звітний рік:  2014
Видання:  Соціологія та сучасні соціальні трансформації: Міжнародна конференція студентів та молодих науковців
Том:  6
Номери сторінок:  152-155
Галузь науки:  Соціальні науки, інші
Автори,співробітники Університету: 
Кафедра / Відділ:  Методології та методів соціологічних досліджень
Ключові слова:  дизайн-ефект, соціальні дослідження, оптимальна вибірка, кластерна вибірка
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Факультет соціології

Повернення до списку

Вгору