Наукові публікації університету

Case Study in Optimal Television Adverts Selection as Knapsack Problem


ID: 123362
Кількість показів: 60
дата змінення: 26.10.2016 13:04:57
Ким змінено (ім'я): (cyb4) Тетяна Коробко
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  5
Рік видання:  2014
Звітний рік:  2014
Видання:  Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка
Том:  159
Номери сторінок:  16-20
Галузь науки:  Інформатика
Автори,співробітники Університету:  Івохін Євген Вікторович / 
Кафедра / Відділ:  НДС проблем системного аналізу / Системного аналізу і теорії прийняття рішень
№ теми: 
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  http://bulletin-econom.univ.kiev.ua/wp-content/uploads/2015/11/159_16-20.pdf
Інститут/Факультет:  Факультет комп'ютерних наук та кібернетики

Повернення до списку

Вгору