Наукові публікації університету

Маркетингові технології як засіб ефективного розвитку вітчизняних підприємств


ID: 124431
Кількість показів: 54
дата змінення: 16.11.2014 21:31:58
Ким змінено (ім'я): (econom13) Алла Степанова
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  6
Рік видання:  2014
Звітний рік:  2014
Видання:  Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка
Том:  161
Номери сторінок:  44-49
Автори,співробітники Університету:  Святненко Вікторія Юріївна
Кафедра / Відділ:  Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору