Наукові публікації університету

Диверсификация функций маркетинга и восприятие потребителем товарных ценностей: форсайт-технологии маркетинга в условиях пространственной и системной экономики


ID: 127668
Кількість показів: 86
дата змінення: 25.11.2014 11:16:51
Ким змінено (ім'я): (econom5) Олена Комендант
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  6
Рік видання:  2014
Звітний рік:  2014
Видання:  Проблемы современной экономики
Том:  3
Номери сторінок:  205-2010
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Длігач Андрій Олександрович
Кафедра / Відділ:  Міжнародної економіки та маркетингу
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  http://elibrary.ru/title_about.asp?id=7603 http://www.m-economy.ru/index.php?nMiscNum=9
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору