Наукові публікації університету

Методичні підходи до сегментування споживачів продукції дитячого харчування компанії NESTLE


ID: 139581
Кількість показів: 70
дата змінення: 27.10.2017 09:51:44
Ким змінено (ім'я): (econom13) Алла Степанова
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  7
Рік видання:  2014
Звітний рік:  2015
Видання:  Науковий вісник Херсонського державного університету. Економічні науки
Том:  9
Номери сторінок:  132-138
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Фірсова Світлана Германівна
Автори,студенти та аспіранти Університету:  Дацькова Дар'я Віталіівна
Кафедра / Відділ:  Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору