Наукові публікації університету

Формування товарного асортименту підприємства на основі концепції життєвого циклу продукту


ID: 141553
Кількість показів: 103
дата змінення: 30.04.2015 14:09:46
Ким змінено (ім'я): (econom9) Тетяна Онисенко
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Тези
Кількість сторінок:  6
Рік видання:  2015
Звітний рік:  2015
Видання:  Конкурентоспроможність національної економіки: Міжнародна науково-практична конференція
Том:  1
Номери сторінок:  202-207
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Литвиненко Тетяна Миколаївна
Кафедра / Відділ:  Економіка підприємства
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  http://www.econom.univ.kiev.ua/konf_KNE15/docs/conf_materials.pdf
Ключові слова:  товарний асортимент;підприємство;життєвий цикл
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору