Наукові публікації університету

Витрати комерціалізації наукоємної продукції у контексті маркетингових моделей дифузії інновацій


ID: 157972
Кількість показів: 61
дата змінення: 23.11.2015 13:54:20
Ким змінено (ім'я): (econom13) Алла Степанова
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  9
Рік видання:  2015
Звітний рік:  2015
Видання:  Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка
Том:  172
Номери сторінок:  6-14
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Жилінська Оксана Іванівна / Фірсова Світлана Германівна
Кафедра / Відділ:  Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
№ теми: 
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору