Наукові публікації університету

Технології інноваційного маркетингу: створення цінності хай-тек продукції


ID: 158830
Кількість показів: 61
дата змінення: 08.12.2015 16:12:20
Ким змінено (ім'я): (econom13) Алла Степанова
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  3
Рік видання:  2015
Звітний рік:  2015
Видання:  Сучасні виклики розвитку світової економіки: Міжнародна науково-практична конференція
Том:  4
Номери сторінок:  53-55
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Фірсова Світлана Германівна
Кафедра / Відділ:  Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору