Наукові публікації університету

Диверсификация функций маркетинга и восприятие потребителем товарных ценностей: форсайт-технологии маркетинга в условиях пространственной и системной экономики (Россия, Санкт-Петербург; Украина, Киев; Германия, Брауншвейг, Мюнстер)


ID: 161624
Кількість показів: 66
дата змінення: 01.12.2015 18:01:47
Ким змінено (ім'я): (imv10) Юлія Шкрабалюк
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  205
Рік видання:  2014
Звітний рік:  2015
Видання:  Проблемы современной экономики
Том:  3
Номери сторінок:  6
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Длігач Андрій Олександрович
Кількість недоданих авторів:  4
Кафедра / Відділ:  Міжнародної економіки та маркетингу
№ теми: 
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  http://www.m-economy.ru/art.php?nArtId=5083
Ключові слова:  маркетинг взаимодействия, концепция маркетинга пространственного взаимодействия, эволюция концепций маркетинга, диверсификация функций маркетинговой деятельности, форсайт технологий маркетинга, системная экономика, воспринимаемая потребителем ценность
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору