Наукові публікації університету

Врахування культурних чинників при проведенні національних та міжнародних маркетингових досліджень (на прикладі ставлення до ризику)

В розділі розглянуті культурні чинники в поведінці споживачів (зокрема ставлення до ризику), які мають враховуватися при проведенні національних та міжнародних маркетингових досліджень. Розглянуті базові характеристики сприйняття культурних цінностей (за моделлю Г.Хофстеде) для України, Литви і Туреччини. Визначені особливості управління ризиками споживачів на українському ринку спиртних напоїв.

ID: 167337
Кількість показів: 98
дата змінення: 04.12.2016 22:22:17
Ким змінено (ім'я): (imv10) Юлія Шкрабалюк
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Розділ монографії
Кількість сторінок:  10
Рік видання:  2016
Звітний рік:  2016
Видання:  GLOBALNE ASPEKTY EKONOMII ŚWIATOWEJ I STOSUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH W WARUNKACH NIESTABILNOŚCI GOSPODARCZEJ : monografia
Номери сторінок:  328-338
Друкованих аркушів (для монографій):  1
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Кравченко Володимир Анатолійович / Старостіна Алла Олексіївна
Кафедра / Відділ:  Міжнародної економіки та маркетингу / НДС Центр економічних досліджень
№ теми:   / 16КФ040-07
Ключові слова:  Ринок ЄС, міжнародні маркетингові дослідження, маркетингові ризики, ринок вина
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  так
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору