Наукові публікації університету

Моделювання розповсюдження реклами як процесу агрегації, обмеженої дифузією


ID: 169911
Кількість показів: 45
дата змінення: 29.10.2019 12:58:57
Ким змінено (ім'я): (KAM1987) Андрій Кушерський
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  1
Рік видання:  2016
Звітний рік:  2016
Видання:  Теорія прийняття рішень: міжнародна школа-семінар
Номери сторінок:  13
Галузь науки:  Інформатика
Автори,співробітники Університету:  Івохін Євген Вікторович
Автори,студенти та аспіранти Університету:  Науменко Юрій Олександрович
Кафедра / Відділ:  НДС проблем системного аналізу / Системного аналізу і теорії прийняття рішень
№ теми: 
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  http://itgip.org/international-school-seminar-uzhhorod/
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Факультет комп'ютерних наук та кібернетики

Повернення до списку

Вгору