Наукові публікації університету

Створення цінності послуги для споживача як основа дослідження міждисциплінарних аспектів вчення про послуги


ID: 170706
Кількість показів: 33
дата змінення: 09.10.2016 13:48:50
Ким змінено (ім'я): (econom16) Василина Филюк
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Матеріали конференції
Кількість сторінок:  4
Рік видання:  2016
Звітний рік:  2016
Видання:  Соціально-економічний розвиток України: загрози та виклики в умовах трансформаційних змін: Міжнародна науково-практична конференція
Випуск, частина:  1
Номери сторінок:  9-12
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Вітренко Андрій Олександрович
Кафедра / Відділ:  Економічної теорії, макро- і мікроекономіки
№ теми: 
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору