Наукові публікації університету

Міжнародні маркетинигові дослідження та їх особливості


ID: 178285
Кількість показів: 75
дата змінення: 04.12.2016 22:26:04
Ким змінено (ім'я): (imv10) Юлія Шкрабалюк
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Тези
Кількість сторінок:  1
Рік видання:  2016
Звітний рік:  2016
Видання:  Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: Тези доповідей ХXІV міжнародної науково-практичної конференції, Ч.III (18-20 травня 2016 р., Харків) / за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків
Том:  3
Номери сторінок:  308
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Старостіна Алла Олексіївна / Кравченко Володимир Анатолійович
Кафедра / Відділ:  Міжнародної економіки та маркетингу / НДС Центр економічних досліджень
№ теми:   / 16КФ040-07
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  так
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору