Наукові публікації університету

Ідея та практика безвізового режиму України з ЄС: основні маркетингові ризики


ID: 178337
Кількість показів: 78
дата змінення: 04.12.2016 22:31:18
Ким змінено (ім'я): (imv10) Юлія Шкрабалюк
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Тези
Кількість сторінок:  2
Рік видання:  2016
Звітний рік:  2016
Видання:  ХІ МІЖНАРОДНА НАУКОВО - ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Номери сторінок:  281-283
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Старостіна Алла Олексіївна / Кравченко Володимир Анатолійович
Кафедра / Відділ:  Міжнародної економіки та маркетингу / НДС Центр економічних досліджень
№ теми:   / 16КФ040-07
Ключові слова:  маркетингові ризики, ринок ЄС. безвізовий режим, євроінтеграція, публічний маркетинг
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  так
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору