Наукові публікації університету

Про один підхід до моделювання розповсюдження реклами як процесу агрегації, обмеженої дифузією


ID: 180457
Кількість показів: 32
дата змінення: 11.11.2016 15:16:28
Ким змінено (ім'я): (cyb4) Тетяна Коробко
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  4
Рік видання:  2016
Звітний рік:  2016
Видання:  Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Фізико-математичні науки
Том:  2
Номери сторінок:  98-101
Галузь науки:  Інформатика
Автори,співробітники Університету:  Івохін Євген Вікторович / 
Кафедра / Відділ:  НДС проблем системного аналізу / Системного аналізу і теорії прийняття рішень
№ теми: 
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Факультет комп'ютерних наук та кібернетики

Повернення до списку

Вгору