Наукові публікації університету

System Reflexive Paradigm of Strategic Marketing


ID: 182847
Кількість показів: 55
дата змінення: 02.12.2016 01:09:46
Ким змінено (ім'я): (econom20) Ірина Медведєва
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  5
Рік видання:  2016
Звітний рік:  2016
Видання:  IASTEM International Conference on Economics and Business Management
Номери сторінок:  5-9
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Длігач Андрій Олександрович
Кафедра / Відділ:  Міжнародної економіки та маркетингу
№ теми:  16КФ040-07
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  http://www.worldresearchlibrary.org/proceeding.php?pid=173
Ключові слова:  Strategic Management, Marketing, Strategic Marketing, Reflexive Management, System Reflexive Marketing
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору