Наукові публікації університету

Форсайт технологии маркетинга: Маркетинг взаимодействия. Системно-рефлексивный маркетинг. Бенчмаркинг. Управление компетентностью. Измерение и оценка ценности


ID: 182855
Кількість показів: 72
дата змінення: 15.11.2016 02:44:35
Ким змінено (ім'я): (econom20) Ірина Медведєва
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Монографія
Кількість сторінок:  400
Рік видання:  2016
Звітний рік:  2016
Видання:  СПб.: Астерион
Номери сторінок:  1-400
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Длігач Андрій Олександрович
Кількість недоданих авторів:  2
Кафедра / Відділ:  Міжнародної економіки та маркетингу
№ теми:  16КФ040-07
Ключові слова:  услуга, товар, форсайт-технологии, восприятие ценности продукта, удовлетворенность потребителей, конкурентное преимущество, система ценностей, маркетинг менеджмент
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору