Наукові публікації університету

Організація маркетингових досліджень із використанням методів багатокритеріального аналізу

У статті набули розвитку питання обґрунтування застосування математичного інструментарію методів багатокритеріального аналізу в маркетинговій діяльності суб’єктів господарювання під час проведення маркетингових досліджень. Виокремлено переваги вибору маркетингової агенції за допомогою методу аналізу ієрархій Т. Сааті. Обґрунтовано можливості, що відкриваються перед організаціями в результаті впровадження методу багатокритеріального аналізу TOPSIS під час вибору найкращої методики проведення маркетингових досліджень.

ID: 185670
Кількість показів: 62
дата змінення: 17.03.2017 13:30:29
Ким змінено (ім'я): (econom13) Алла Степанова
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  11
Рік видання:  2016
Звітний рік:  2017
Видання:  Економіка та суспільство
Том:  1
Випуск, частина:  7
Номери сторінок:  206-216
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Білорус Тетяна Валеріївна / Корнілова Ірина Миколаївна / Фірсова Світлана Германівна
Кафедра / Відділ:  Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
№ теми:  16КФ040-02
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  http://economyandsociety.in.ua/journal-7/14-stati-7/523-bilorus-t-v-kornilova-i-m-firsova-s-g
Ключові слова:  маркетингові дослідження, маркетингові методики, багатокритеріальний аналіз, метод аналізу ієрархій Т. Сааті, метод TOPSIS
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору