Наукові публікації університету

Методичні підходи до оцінювання позиції бренду на вітчизняному ринку побутової хімії

У статті проаналізовано сучасні методи аналізу функціонування брендів. Визначено, що існуючі підходи зосереджують свою увагу виключно на споживчій аудиторії, не мають чітко структурованої системи показників та призначені для оцінювання таких об'єктів вимірювання, як вартість бренду, ринкова сила бренду, ефективність управління брендом. Обґрунтовано необхідність систематизації показників й формування комплексного методу оцінювання позиції бренду. Оцінено позиції брендів на  вітчизняному ринку побутової хімії на основі комплексного підходу, який враховує суб'єктивне уявлення про бренд у цільових аудиторій та об’єктивне положення на ринку, яке формується під впливом факторів мікро- і макросередовища.

ID: 185671
Кількість показів: 56
дата змінення: 15.03.2017 11:34:13
Ким змінено (ім'я): (econom13) Алла Степанова
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  6
Рік видання:  2016
Звітний рік:  2017
Видання:  Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент
Том:  1
Випуск, частина:  22
Номери сторінок:  86-91
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Фірсова Світлана Германівна
Кафедра / Відділ:  Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
№ теми:  16КФ040-02
Ключові слова:  бренд, позиціювання бренду, позиція бренду, оцінювання позиції бренду, показники уявлення про бренд, показники пропозиції бренду, показники реакції ринку на бренд
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору