Наукові публікації університету

Формування українського сегменту ринку Інтернет-послуг як чинника підвищення рівня задоволення потреб споживача


ID: 186086
Кількість показів: 25
дата змінення: 02.04.2017 15:15:04
Ким змінено (ім'я): (econom16) Василина Филюк
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Матеріали конференції
Рік видання:  2011
Звітний рік:  2011
Видання:  Економіка. Суспільство. Влада. Актуальні проблеми державного управління в умовах економічних і суспільних трансформацій: Методологічний семінар
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Савчук Наталія Вікторівна
Кафедра / Відділ:  Економічної теорії, макро- і мікроекономіки
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору