Наукові публікації університету

Створення цінності послуги для споживача як основа міждисциплінарності дослідження вчення про послуги


ID: 187409
Кількість показів: 32
дата змінення: 17.05.2017 15:14:09
Ким змінено (ім'я): (econom16) Василина Филюк
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Матеріали конференції
Кількість сторінок:  4
Рік видання:  2016
Звітний рік:  2017
Видання:  Соціально-економічний розвиток України: загрози та виклики в умовах трансформаційних змін: Міжнародна науково-практична конференція
Номери сторінок:  9-12
Друкованих аркушів (для монографій):  0
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Вітренко Андрій Олександрович
Кафедра / Відділ:  Економічної теорії, макро- і мікроекономіки
№ теми: 
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору