Наукові публікації університету

Світові практики формування бренду роботодавця

Виокремлено  ключові  поняття  брендингу  компанії-роботодавця,  переваги  наявності  в організації бренду роботодавця та усвідомлення важливості формування бренду роботодавця керівниками в різних країнах світу. Проаналізовано основні досягнення різних країн світу у розвитку концепції бренду роботодавця та проблеми, які існуючою практикою не враховані й потребують подальшого розгляду. Узагальнено характеристики бренду роботодавця найбільш прогресивних  й  активних  країн  у  застосуванні  заходів  брендингу  компанії  як  роботодавця. Сформовано рекомендації щодо побудови сильного бренду роботодавця в організаціях країн, що розвиваються
.

ID: 188262
Кількість показів: 37
дата змінення: 02.06.2017 13:37:30
Ким змінено (ім'я): (econom13) Алла Степанова
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  8
Рік видання:  2017
Звітний рік:  2017
Видання:  Формування ринкової економіки в Україні. Збірник наукових праць.
Том:  2
Випуск, частина:  37
Номери сторінок:  233-240
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Фірсова Світлана Германівна
Кафедра / Відділ:  Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
№ теми:  16КФ040-02
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  https://doc-08-0o-docs.googleusercontent.com/docs/securesc/ha0ro937gcuc7l7deffksulhg5h7mbp1/8kn55ne9iud7jng5ug1npc866png63t5/1496390400000/03756222563098009095/*/0B94AgUJs8YJAOTN3dVNwNDUxdG8
Ключові слова:  бренд роботодавця, ціннісна пропозиція, індивідуальність бренду, позиціювання бренду роботодавця, стратегія брендингу роботодавця
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору