Наукові публікації університету

Практичні аспекти маркетингового забезпечення просування інноваційної продукції (на прикладі "Філіп Морріс Україна")

Актуалізується проблематика маркетингового забезпечення просування інноваційної продукції на ринок тютюнових виробів. Розкрито практику маркетингового забезпечення просування інноваційної продукції ПрАТ «ФМІ», оцінено виокремлені СЗГ за допомогою SРАСЕ-аналізу. Розроблено стратегічні рекомендації щодо просування інноваційної продукції на ринок тютюнових виробів.

ID: 188433
Кількість показів: 108
дата змінення: 12.05.2020 12:55:40
Ким змінено (ім'я): (bilan) Тетяна Білан
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  12
Рік видання:  2018
Звітний рік:  2019
Видання:  Теоретичні та прикладні питання економіки
Випуск, частина:  2 (37)
Номери сторінок:  79-90
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Горбась Ірина Миколаївна / Деркач (Давидова) Оксана Геннадіївна / Степанова Алла Адамівна
Кафедра / Відділ:  Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності / НДЧ
№ теми:  16КФ040-02 / 18БП013-01
Ключові слова:  маркетинг інновацій, інноваційна продукція, просування інноваційної продукції, конкурентоспроможність, ринок тютюнових виробів
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору