Наукові публікації університету

Інформаційне суспільство: сутність і місія комерційного телебачення в ньому


ID: 190364
Кількість показів: 37
дата змінення: 14.08.2017 21:16:03
Ким змінено (ім'я): (izh4) Ольга Хворостина
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  7
Рік видання:  2015
Звітний рік:  2016
Видання:  Інформаційне суспільство
Випуск, частина:  21
Номери сторінок:  12-18
Галузь науки:  Соціальні науки, інші
Автори,співробітники Університету:  Шальман Тетяна Михайлівна
Кафедра / Відділ:  Реклами та зв’язків з громадськістю
№ теми: 
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=is_2015_21_4
Інститут/Факультет:  Інститут журналістики

Повернення до списку

Вгору