Наукові публікації університету

Актуальність дослідження масових емоцій у соціальних комунікаціях для розуміння масовоінформаційного продукту як єдності масової інформації, масової інтерпретації та масових емоцій


ID: 190422
Кількість показів: 63
дата змінення: 20.08.2017 23:31:10
Ким змінено (ім'я): (izh4) Ольга Хворостина
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Матеріали конференції
Кількість сторінок:  8
Рік видання:  2016
Звітний рік:  2017
Видання:  Перспективні напрямки дослідження українського медійного контенту: фундаментальні та прикладні аспекти. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції
Номери сторінок:  15-22
Галузь науки:  Соціальні науки, інші
Автори,співробітники Університету:  Белецька Алевтина Володимирівна
Кафедра / Відділ:  Реклами та зв’язків з громадськістю
№ теми:  16КП045-02
Інститут/Факультет:  Інститут журналістики

Повернення до списку

Вгору