Наукові публікації університету

Про один підхід до моделювання розповсюдження рекламної інформації як дифузійного процесу


ID: 190992
Кількість показів: 51
дата змінення: 06.09.2017 12:59:29
Ким змінено (ім'я): (cyb4) Тетяна Коробко
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Тези
Кількість сторінок:  3
Рік видання:  2017
Звітний рік:  2017
Видання:  Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2017): Міжнародна науково-практична конференція
Том:  1
Номери сторінок:  161-164
Галузь науки:  Інформатика
Автори,співробітники Університету:  Івохін Євген Вікторович
Автори,студенти та аспіранти Університету:  Апанасенко Дмитро Володимирович / Науменко Юрій Олександрович
Кількість недоданих авторів:  0
Кафедра / Відділ:  НДС проблем системного аналізу / Системного аналізу і теорії прийняття рішень
№ теми: 
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Факультет комп'ютерних наук та кібернетики

Повернення до списку

Вгору