Наукові публікації університету

Про підходи до моделювання розповсюдження реклами як процесу агрегації, обмеженої дифузією


ID: 190995
Кількість показів: 85
дата змінення: 06.09.2017 13:15:12
Ким змінено (ім'я): (cyb4) Тетяна Коробко
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Тези
Кількість сторінок:  2
Рік видання:  2017
Звітний рік:  2017
Видання:  Обчислювальний інтелект (результати, проблеми, перспективи) (ComInt): Міжнародна науково-практична конференція
Том:  1
Номери сторінок:  116-117
Галузь науки:  Інформатика
Автори,співробітники Університету:  Івохін Євген Вікторович
Автори,студенти та аспіранти Університету:  Апанасенко Дмитро Володимирович / 
Кількість недоданих авторів:  0
Кафедра / Відділ:  НДС проблем системного аналізу / Системного аналізу і теорії прийняття рішень
№ теми: 
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Факультет комп'ютерних наук та кібернетики

Повернення до списку

Вгору