Наукові публікації університету

Особливості українських медіадосліджень та їхня роль у процесі підготовки рекламних стратегій (на прикладі компанії «TNS Україна»)


ID: 191251
Кількість показів: 33
дата змінення: 09.09.2017 12:44:08
Ким змінено (ім'я): (izh4) Ольга Хворостина
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Матеріали конференції
Кількість сторінок:  3
Рік видання:  2017
Звітний рік:  2017
Видання:  Соціально-гуманітарні науки та сучасні виклики: Всеукраїнська наукова конференція
Том:  2
Випуск, частина:  ч.1
Номери сторінок:  246-248
Галузь науки:  Соціальні науки, інші
Автори,співробітники Університету:  Городенко Леся Михайлівна
Автори,студенти та аспіранти Університету:  Крамаревич Надія
Кафедра / Відділ:  Соціальних комунікацій
№ теми:  16КП045-01
Інститут/Факультет:  Інститут журналістики

Повернення до списку

Вгору