Наукові публікації університету

Маркетинговий та логістичний чинники у розвитку міського та сільського туризму на засадах сталого розвитку


ID: 195265
Кількість показів: 49
дата змінення: 22.11.2017 16:39:12
Ким змінено (ім'я): (geo11) Юлія Свірчевська
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Розділ монографії
Кількість сторінок:  22
Рік видання:  2017
Звітний рік:  2017
Видання:  Strategic estimations and vectors of Ukraine’s social and economic development in the conditions of European integration and the world partnership. – Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom
Номери сторінок:  326-347
Друкованих аркушів (для монографій):  2
Галузь науки:  Науки про Землю
Автори,співробітники Університету:  Смирнов Ігор Георгійович / Любіцева Ольга Олександрівна
Автори,студенти та аспіранти Університету:  Бенч Юлія Сергіївна
Кафедра / Відділ:  Країнознавства та туризму
№ теми: 
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Географічний факультет

Повернення до списку

Вгору