Наукові публікації університету

Про моделювання розповсюдження реклами в межах цільової аудиторії


ID: 198283
Кількість показів: 49
дата змінення: 08.11.2017 21:58:17
Ким змінено (ім'я): (cyb4) Тетяна Коробко
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Праці конференції
Кількість сторінок:  5
Рік видання:  2017
Звітний рік:  2017
Видання:  Міжнародна наукова конференція ім. проф. Т.А. Таран «Інтелектуальний аналіз інформації»
Том:  1
Номери сторінок:  96-100
Галузь науки:  Інформатика
Автори,співробітники Університету:  Івохін Євген Вікторович
Автори,студенти та аспіранти Університету:  Науменко Юрій Олександрович / Апанасенко Дмитро Володимирович
Кількість недоданих авторів:  0
Кафедра / Відділ:  НДС проблем системного аналізу / Системного аналізу і теорії прийняття рішень
№ теми: 
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  http://pma.fpm.kpi.ua/sites/default/files/iai-2017_proceedings.pdf
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Факультет комп'ютерних наук та кібернетики

Повернення до списку

Вгору