Наукові публікації університету

Peculiarities in perception of brand’s environmental friendliness in brand communications by Ukrainian consumers


ID: 200241
Кількість показів: 88
дата змінення: 16.11.2017 17:15:54
Ким змінено (ім'я): (psycholog1) Оксана Пігіда
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  7
Рік видання:  2016
Звітний рік:  2017
Видання:  Journal L´Association 1901 “SEPIKE”
Випуск, частина:  15
Номери сторінок:  67-73
Галузь науки:  Психологія
Автори,студенти та аспіранти Університету:  Гомольська Лілія Петрівна
Кафедра / Відділ:  Соціальної психології
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  http://www.sepikecloud.com/; http://docs.wixstatic.com/ugd/b199e2_88da8f16c16c42e593845ada6e283dd3.pdf
Ключові слова:  бренд-комунікації, бренд, образ бренду, лояльність, споживча поведінка, атитюд
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Факультет психологїі

Повернення до списку

Вгору