Наукові публікації університету

Оцінювання стратегічних позицій бренда компанії роботодавця у сфері ритейлу

Обґрунтовано методичні підходи до оцінювання стратегічних позицій бренда роботодавця та його конкурентоспроможності. Розглянуто порівняльний аналіз як підхід до оцінювання бренда компанії роботодавця. Виокремлено переваги наявності в організації бренда роботодавця та визначення найважливіших елементів у процесі формування бренда роботодавця. Проведено дослідження інструментів формування внутрішнього та зовнішнього бренда роботодавця мережі роздрібних магазинів «Prego». Здійснено оцінку сили бренда роботодавця за основними точками контакту спеціаліста з компанією роботодавця. Проведено оцінку факторів зовнішнього та внутрішнього бренда роботодавця. Сформовано систему критеріїв оцінювання конкурентоспроможності бренда роботодавця компанії. Оцінено стратегічні позиції бренда роботодавця мережі магазинів «Prego» у сфері ритейлу.

ID: 208174
Кількість показів: 33
дата змінення: 23.05.2018 09:12:20
Ким змінено (ім'я): (econom13) Алла Степанова
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  7
Рік видання:  2018
Звітний рік:  2018
Видання:  Бізнес Інформ
Том:  1
Випуск, частина:  3
Номери сторінок:  418-424
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Фірсова Світлана Германівна
Автори,студенти та аспіранти Університету:  Юрченко Каріна Юріївна
Кафедра / Відділ:  Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
№ теми:  16КФ040-02
Ключові слова:  бренд роботодавця, стратегічна позиція, інструменти формування внутрішнього та зовнішнього бренда роботодавця, конкурентоспроможність бренда роботодавця
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору