Наукові публікації університету

Інструменти формування внутрішнього бренду роботодавця у сфері рітейлу


ID: 208765
Кількість показів: 21
дата змінення: 18.06.2018 15:41:07
Ким змінено (ім'я): (econom13) Алла Степанова
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Матеріали конференції
Кількість сторінок:  3
Рік видання:  2018
Звітний рік:  2018
Видання:  Актуальні питання фінансів, економіки, обліку та менеджменту: теорія і практика: Міжнародна науково-практична конференція
Том:  1
Випуск, частина:  1
Номери сторінок:  93-95
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Фірсова Світлана Германівна
Автори,студенти та аспіранти Університету:  Юрченко Каріна Юріївна
Кафедра / Відділ:  Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
№ теми:  16КФ040-02
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору