Наукові публікації університету

Проблеми формування лояльності споживачів фармацевтичної продукції


ID: 208768
Кількість показів: 21
дата змінення: 27.11.2018 00:06:54
Ким змінено (ім'я): (econom13) Алла Степанова
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Матеріали конференції
Кількість сторінок:  4
Рік видання:  2017
Звітний рік:  2018
Видання:  International Scientific Conference Corporate Covernance: Strategies, Processes, Technology: Conference Proceedings
Том:  1
Випуск, частина:  1
Номери сторінок:  140-143
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Фірсова Світлана Германівна
Автори,студенти та аспіранти Університету:  Тєтєріна Ганна Анатоліївна
Кафедра / Відділ:  Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
№ теми:  16КФ040-02
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору