Наукові публікації університету

Польський досвід мультиплатформного виробництва і поширення контенту (на прикладі Gazeta Wyborcza)

Згідно концепції медіахолдингу «Агора» читач 2.0 створює навколо себе мультимедійний простір, у якому існують лише ті медіапродукти, котрі знаходяться на перетині інтересів читача та видавця. Тобто, створюється своєрідний континіум, в котрому конвергентний всесвіт розширюється, а дивергентний – звужується. Розширення конвергентного всесвіту передбачає створення крос-медійних редакцій та виробництво крос-медійного продукту. Створення мультимедійних ньюзрумів, інструментарій конвергентного медіа, принципи його діяльності – усе це ми розглядаємо на прикладі крос-медійної редакції польської Gazeta Wyborcza.

ID: 211097
Кількість показів: 24
дата змінення: 14.09.2018 16:46:03
Ким змінено (ім'я): (izh3) Євген Цимбаленко
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  12
Рік видання:  2018
Звітний рік:  2018
Видання:  European Political and Law Discourse
Том:  5
Випуск, частина:  3
Номери сторінок:  202-213
Галузь науки:  Соціальні науки, інші
Автори,співробітники Університету:  Цимбаленко Євген Станіславович
Автори,студенти та аспіранти Університету:  Катеринич Петро Вікторович / Пінчук Анастасія Олександрівна
Кафедра / Відділ:  Реклами та зв’язків з громадськістю
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  https://eppd13.cz/wp-content/uploads/2018/2018-5-3/31.pdf
Ключові слова:  крос-медіа, конвергентний ньюзрум, крос-медійна редакція, Gazeta Wyborcza
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Інститут журналістики

Повернення до списку

Вгору