Наукові публікації університету

Інтернет-послуги як чинник підвищення рівня задоволення потреб споживача


ID: 221649
Кількість показів: 46
дата змінення: 03.04.2019 15:57:33
Ким змінено (ім'я): (econom16) Василина Филюк
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Матеріали конференції
Кількість сторінок:  4
Рік видання:  2018
Звітний рік:  2018
Видання:  Об'єднані наукою: перспективи міждисциплінарних досліджень: Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів і молодих учених
Випуск, частина:  5
Номери сторінок:  51-54
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Савчук Наталія Вікторівна
Кафедра / Відділ:  Економічної теорії, макро- і мікроекономіки
№ теми:  16КФ040-05
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору