Наукові публікації університету

Методичні аспекти розвитку бренду компанії-роботодавця на прикладі ДП "Мелексіс-Україна"


ID: 223143
Кількість показів: 48
дата змінення: 04.12.2018 13:23:48
Ким змінено (ім'я): (econom13) Алла Степанова
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  5
Рік видання:  2018
Звітний рік:  2019
Видання:  Ефективна економіка
Випуск, частина:  10
Номери сторінок:  25-29
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Фірсова Світлана Германівна
Автори,студенти та аспіранти Університету:  Білокриницька Крістіна Василівна
Кафедра / Відділ:  Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
№ теми:  16КФ040-02
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6617
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору