Наукові публікації університету

Типологія лояльності споживачів до бренду компанії


ID: 224777
Кількість показів: 48
дата змінення: 04.03.2019 11:03:53
Ким змінено (ім'я): (econom13) Алла Степанова
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Матеріали конференції
Кількість сторінок:  4
Рік видання:  2019
Звітний рік:  2019
Видання:  Механізми та стратегії розвитку господарюючих суб’єктів в умовах інтеграційних процесів: Науково-практична INTERNETконференція студентів та молодих вчених з міжнародною участю
Номери сторінок:  86-89
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Фірсова Світлана Германівна
Автори,студенти та аспіранти Університету:  Безушко Назар Вікторович
Кафедра / Відділ:  Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
№ теми:  16КФ040-02
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору