Наукові публікації університету

Нові моделі монетизації телебізнесу в процесі інтеграції телевізійних ресурсів в інтернет

The article is devoted to the problem of introduction of new models of TV business monetization in the process of integration of television resumes on the Internet. Traditional television experiences one of the most difficult periods of its existence in the era of digital technology. Ukrainians are increasingly using the Internet to access television content. Video on Demand (VoD) is gradually becoming a new video consumption paradigm. The consumer adjusts the view for himself takes into account his advantages.
Television managers need to figure out the weakest and strongest media points and should answer questions. How to prevent the process of passing the audience to the Internet? What alternative resources can be offered to TV audiences? What are the ways to monetize TV content when known business models are outdated?

ID: 226885
Кількість показів: 10
дата змінення: 04.05.2019 17:11:03
Ким змінено (ім'я): (izh3) Євген Цимбаленко
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  8
Рік видання:  2018
Звітний рік:  2019
Видання:  World Science. Warsaw: RS Clobal Sp.z O.O
Випуск, частина:  11 (39)
Номери сторінок:  57-64
Галузь науки:  Соціальні науки, інші
Автори,співробітники Університету:  Черемних Інна Володимирівна
Кафедра / Відділ:  Телебачення та радіомовлення
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  http://archive.ws-conference.com/wp-content/uploads/11_39.pdf
Ключові слова:  business models, consumer, traditional television, integration, Internet, digital technology, television content
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Інститут журналістики

Повернення до списку

Вгору