Наукові публікації університету

Важливість інноваційного контенту в процесі виведення нового продукту на ринок


ID: 227361
Кількість показів: 6
дата змінення: 21.05.2019 15:47:32
Ким змінено (ім'я): (econom13) Алла Степанова
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Матеріали конференції
Кількість сторінок:  2
Рік видання:  2019
Звітний рік:  2019
Видання:  Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління. Глобальні економічні виклики та можливості у цифрову епоху EFBM 2019: Міжнародний економічний форум
Том:  1
Випуск, частина:  1
Номери сторінок:  133-134
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,студенти та аспіранти Університету:  Дацькова Дар'я Віталіівна
Кафедра / Відділ:  Менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
№ теми: 
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору