Наукові публікації університету

ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В СТРАХОВИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ТА ОЦІНКА її ЕФЕКТИВНОСТІ


ID: 229218
Кількість показів: 14
дата змінення: 17.06.2019 18:53:14
Ким змінено (ім'я): (econom15) Діана Третяк
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  7
Рік видання:  2019
Звітний рік:  2019
Видання:  Финансовые услуги: всеукраинский аналитический журнал
Випуск, частина:  1
Номери сторінок:  19–25
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Приказюк Наталія Валентинівна
Автори,студенти та аспіранти Університету:  Іванців Ярина Іванівна
Кафедра / Відділ:  страхування, банківської справи та ризик-менеджменту
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору