Наукові публікації університету

Відповідність вищої освіти запитам “цифрових аборигенів”

Досліджено критерії, за якими революціонізувала освіта від покоління 1.0 до 4.0. Проведено ґрунтовний аналіз наукових підходів економістів щодо впливу цифрових технологій на поведінку молоді та виокремлення "цифрових аборигенів" як покоління дітей, яке виросло в епоху інформаційних змін. Дано оцінку рисам, що притаманні новому поколінню молоді та здійснено їхній порівняльний аналіз із
"цифровими імігрантами". Визначено чинники, які передували збільшенню кількості "цифрових імігрантів" у країнах, що розвиваються,
і найменш розвинутих країнах. Розглянуто нові для академічного ринку поняття "цифрові ковбої" та "цифрові кочівники". Встановлено,
що країни з найвищою часткою "цифрових аборигенів" – це країни з високим доходом і доходом вище середнього, до яких належать
країни з дуже високими рівнями загального проникнення Інтернету, країни, що лідирують за індексом розвитку ІКТ (IDI), і країни з відносно
високою часткою молодого населення. Запропоновано заходи, які б сприяли підтриманню "цифрових аборигенів" у їхніх освітніх прагненнях та скороченню розриву з "цифровими імігрантами".

ID: 229727
Кількість показів: 13
дата змінення: 10.07.2019 11:35:51
Ким змінено (ім'я): (econom16) Василина Филюк
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  7
Рік видання:  2019
Звітний рік:  2019
Видання:  Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка
Номери сторінок:  6-13
Галузь науки:  Економіка / Бізнес
Автори,співробітники Університету:  Осецький Валерій Леонідович / Базилевич Віктор Дмитрович
Автори зовнішні:  Татомир Ірина Любомирівна
Кафедра / Відділ:  Економічної теорії, макро- і мікроекономіки / НДС Центр економічних досліджень
№ теми:  16КФ040-04 / 19БФ040-01
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  http://bulletin-econom.univ.kiev.ua/wp-content/uploads/2019/06/202.pdf
Ключові слова:  "цифрові аборигени", "цифрові імігранти", "цифрові кочівники", "цифрові ковбої", тінейджери, реверсивне наставництво.
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  так
Інститут/Факультет:  Економічний факультет

Повернення до списку

Вгору