Наукові публікації університету

Фактори задоволеності студентів навчальним процесом ( на прикладі дослідження студентів КНУ)

У  статті  розглянуто  пізнавальні  можливості  факторіального дизайну під час дослідження факторів, що впливають на задоволеність студентів  навчальним  процесом.  Основну  увагу  зосереджено  на інтерпретації терміна «навчальний процес» (у  тому числі на підставі результатів  фокус-групових  інтерв’ю)  та  операціоналізації  поняття «задоволеність  навчальним процесом»; методичних і методологічних особливостях  застосування  факторіального  дизайну  для  дослідження
обраної  тематики  та  обґрунтуванні доцільності використання методу для  вивчення  задоволеності  навчальним  процесом.  Також  у  статті відображено  результати  дослідження  факторів,  що  впливають  на задоволеність  студентів Київського національного  університету імені Тараса Шевченка навчальним процесом.

ID: 233417
Кількість показів: 48
дата змінення: 01.10.2019 11:53:07
Ким змінено (ім'я): (socio8) Олена Бастіна
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  8
Рік видання:  2019
Звітний рік:  2019
Видання:  Соціологічні студії, науково-практичний журнал
Том:  1
Номери сторінок:  45-52
Галузь науки:  Соціальні науки, інші
Автори,співробітники Університету:  Сидоров Микола Володимир-Станіславович
Кафедра / Відділ:  Методології та методів соціологічних досліджень
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  https://sociostudios.eenu.edu.ua/index.php/socio/article/download/249/204
Ключові слова:  факторіальний дизайн, факторіальне дослідження, віньєтки, навчальний процес, задоволеність студентів навчальним процесом
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Факультет соціології

Повернення до списку

Вгору