Наукові публікації університету

Under the Conditions of Non-Agenda Ownership: Social Media Users in the 2019 Ukrainian Presidential Elections Campaign


ID: 239388
Кількість показів: 26
дата змінення: 24.11.2019 20:02:25
Ким змінено (ім'я): (izh3) Євген Цимбаленко
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Матеріали конференції
Кількість сторінок:  21
Рік видання:  2019
Звітний рік:  2019
Видання:  CEUR Workshop Proceedings: Proceedings of the 1st International Workshop on Control, Optimisation and Analytical Processing of Social Networks (COAPSN-2019)
Галузь науки:  Соціальні науки, інші
Автори,співробітники Університету:  Захарченко Артем Петрович
Кафедра / Відділ:  Мультимедійних технологій і медіадизайну
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Інститут журналістики

Повернення до списку

Вгору