Наукові публікації університету

DEVELOPMENT OF PERSONAL INTEGRITY OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS BY MEANS OF SCHOOL MUSEUM PRACTICE


ID: 240767
Кількість показів: 24
дата змінення: 05.12.2019 17:33:26
Ким змінено (ім'я): (psycholog1) Оксана Пігіда
Вид роботи:  Наукова публікація
Тип роботи:  Наукова стаття
Кількість сторінок:  7
Рік видання:  2016
Звітний рік:  2016
Видання:  Наука і освіта
Випуск, частина:  9
Номери сторінок:  29-35
Галузь науки:  Психологія
Автори,співробітники Університету:  Власова Олена Іванівна
Автори зовнішні:  Віннік Наталія Володимирівна
Кафедра / Відділ:  Психології розвитку
Посилання на статтю (посилання на рецензію в журналі (для монографій):  https://apps.webofknowledge.com/InboundService.do?customersID=RRC&mode=FullRecord&IsProductCode=Yes&product=WOS&Init=Yes&Func=Frame&DestFail=http%3A%2F%2Fwww.webofknowledge.com&action=retrieve&SrcApp=RRC&SrcAuth=RRC&SID=C2RWhGTmsdzpbmUhjCZ&UT=WOS%3A000393306600005; https://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/en/articles/2016-9-doc/2016-9-st7-en
Ключові слова:  Development of an integrated personality, educational socialisation, school museum, identity, existential capabilities
Опубліковано за рішенням Вченої ради:  ні
Інститут/Факультет:  Факультет психологїі

Повернення до списку

Вгору